Lähteet
Aalto yliopiston kauppakorkeakoulu, Organisaatioviestinnän yksikkö (2017): Värillä on väliä - arvostetuimpien kotimaisten brändien värit visuaalisen viestinnän keinona. Haettu 28.4. osoitteesta: https://aaltodigiviestinnankurssi.blogspot.com/2017/03/96-normal-0-21-false-false-false-fi-x_28.html
Alpro. Tietoa Alprosta. Haettu 12.4 osoitteesta https://www.alpro.com/fi/tietoa-alpro/
Alpro. Tuotteemme. Haettu 12.4 osoitteesta https://www.alpro.com/fi/tuotteemme/juomat/
Apu. Huumori on vaikea laji. Haettu 8.4.2021 osoitteesta https://www.apu.fi/artikkelit/hyvan-maun-alapuolella-muistatko-naita-kansaa-jakaneita-tv-mainoksia
Bergström, S. & Leppänen, A. (2018). Yrityksen asiakasmarkkinointi. Helsinki: Edita Publishing Oy.
Digimarkkinointi. Sosiaalisen median kilpailija-analyysi. Haettu 7.4.2021 osoitteesta https://www.digimarkkinointi.fi/blogi/sosiaalisen-median-kilpailija-analyysi
Facebook. Fazer. Haettu osoitteesta 10.4.2021 https://www.facebook.com/fazersuomi
Facebook. Alpro. Haettu osoitteesta 10.4.2021 https://www.facebook.com/alprosuomi
Facebook. Valio. Haettu osoitteesta 10.4.2021 https://www.facebook.com/valiosuomi
Facebook. Pirkka. Haettu osoitteesta 10.4.2021 https://www.facebook.com/Pirkka
Fazer. (2021). Korvapuustigranolamainos. Päivitetty 26.3.2021. Haettu 16.4.2021 osoitteesta https://www.facebook.com/fazersuomi
Fazer. (2021) Tietoa Fazerista. Haettu 10.4 osoitteesta https://www.fazergroup.com/fi/tietoa-fazerista/liiketoimintamme/fazer-lifestyle-foods/
Fazergroup. (2021). Fazer-konsernin vuosikatsaus. Haettu 17.4.2021 osoitteesta https://www.fazergroup.com/globalassets/global/fazergroup/reports--governance/reports--presentations/fi/fg_annual-review_2020_fi.pdf
Fazergroup. Liiketoimintamme. Haettu 3.4 https://www.fazergroup.com/fi/tietoa-fazerista/liiketoimintamme/fazer-lifestyle-foods/¨
Fazergroup (n.d.) Uudistuneet arvot tekevät Fazerista ainutlaatuisen. Haettu 28.4. osoitteesta: https://www.fazergroup.com/fi/tietoa-fazerista/arvot/
Finnchat. n.d. Lataa opas digitaalisesta asiakaskokemuksesta. Haettu 2.4.2021 osoitteesta https://finnchat.com/oppaat/opas-digitaalinen-asiakaskokemus/?gclid=Cj0KCQjwvYSEBhDjARIsAJMn0ljbeCzin1JptJcHAJLJgZqW16mlNELzNAoHoTjb36cybXGwQ1-VonoaAkzHEALw_wcB
Hassinen, Coltrane. 2020. Visuaalinen markkinointi - keino vaikuttaa ostopäätöksiin. Haettu 28.4.2021 osoitteesta: https://www.zoner.fi/visuaalinen-markkinointi/
Harvamarketing Oy. (2017). Mikä erottaa natiivimainonnan ja sisältömarkkinoinnin? Haettu 31.3.2021 osoitteesta https://www.harvamarketing.fi/blog/natiivimainonta-vs-sisaltomarkkinointi
Instagram. fazersuomi. Haettu osoitteesta 8.4.2021 https://www.instagram.com/fazersuomi/
Instagram. alpro. Haettu osoitteesta 8.4.2021 https://www.instagram.com/alpro/
Instagram. pirkkafi. Haettu osoitteesta 8.4.2021 https://www.instagram.com/pirkkafi/
Instagram. valiofi. Haettu osoitteesta 8.4.2021 https://www.instagram.com/valiofi/
Instagram. (n.d.) Aino Kuljukka. Haettu 11.4.2021 osoitteesta https://www.instagram.com/ainokuljukka/
Instagram. (2016). jamppe3. Instagram päivitys 27.9.2016. Haettu 11.4.2021 osoitteesta https://www.instagram.com/p/BK3PmSgAAut/?utm_source=ig_web_copy_link
Kauppakamari. Kansainvälisen kauppakamarin ICC:n markkinointisäännöt 2018. Haettu 31.3.2021 osoitteesta https://kauppakamari.fi/wp-content/uploads/2020/05/marketing-code-finnish-saannot-suomeksi-2019.pdf
Kauppakamari. Kansainvälisen kauppakamarin markkinointisäännöt. Haettu 31.3.2021 osoitteesta https://kauppakamari.fi/palvelut/liiketapalautakunta/tietoa-lautakunnasta/kansainvalisen-kauppakamarin-markkinointisaannot/
Kauppakamari. Mainonnan eettinen neuvosto. Haettu 18.4.2021 osoitteesta https://kauppakamari.fi/palvelut/mainonnan-eettinen-neuvosto/
Kauppakamari. Mainonnan eettinen neuvosto. Hyvää markkinointitapaa koskevat periaatteet. Haettu 18.4.2021 osoitteesta https://kauppakamari.fi/palvelut/mainonnan-eettinen-neuvosto/hyvaa-markkinointitapaa-koskevat-periaatteet/
Kauppakamari. MEN 25/2019: ASMR-ääni mainoksen tehokeinona. Haettu 8.4.2021 osoitteesta https://kauppakamari.fi/men-25-2019-asmr-aani-mainoksen-tehokeinona/
Kauppakamari. MEN 42/2019: Lausuntopyyntö jätetään käsittelemättä. Haettu 8.4.2021 osoitteesta https://kauppakamari.fi/men-42-2019-lausuntopyynto-jatetaan-kasittelematta/
Kauppalehti. 2020. Tässä ovat Suomen 200 arvostetuinta brändiä. Artikkeli julkaistu 20.8.2020. Haettu 24.4.2021 osoitteesta https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tassa-ovat-suomen-200-arvostetuinta-brandia-kotimaiset-juhlivat-jalleen/b83e16a9-3dae-4ad3-b626-5f646a6cf6ce<br>
Kauppalehti. 2020. Suurimmat pudottajat: Nämä brändit menettivät eniten arvostustaan - ja mihin katosivat Google sekä Fazerin Sininen? Artikkeli julkaistu 24.8.2020. Haettu 24.4.2021 osoitteesta https://www.kauppalehti.fi/uutiset/suurimmat-pudottajat-nama-brandit-menettivat-eniten-arvostustaan-ja-mihin-katosivat-google-seka-fazerin-sininen/8a63d778-0e21-4002-a98e-08980516351e?utm_source=marmai&utm_medium=almainternal&utm_campaign=mm_redirect
Kesko. 2021 Maailman 100 vastuullisinta yritystä listattu. Haettu 3.4 https://www.kesko.fi/media/uutiset-ja-tiedotteet/uutiset/2021/maailman-100-vastuullisinta-yritysta-listattu-kesko-on-jalleen-maailman-vastuullisin-ruokakauppa/
Kilpailu- ja kuluttajavirasto. Mainonnan tunnistettavuus. Päivitetty 22.8.2018. Haettu 31.3.2021 osoitteesta https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/markkinointi-ja-menettely-asiakassuhteessa/mainonnan-tunnistettavuus/
Kilpailu- ja kuluttajavirasto. (2013). Kuluttaja-asiamiehen linjaus. Mainonnan tunnistettavuus blogeissa. Päivitetty 11.12.2015. Haettu 31.3.2021 osoitteesta https://www.kkv.fi/ratkaisut-ja-julkaisut/julkaisut/kuluttaja-asiamiehen-linjaukset/aihekohtaiset/mainonnan-tunnistettavuus-blogeissa/
Kilpailu- ja kuluttajavirasto. Markkinoinnin hyvä tapa. Päivitetty 5.5.2014. Haettu 31.3.2021 osoitteesta https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/markkinointi-ja-menettely-asiakassuhteessa/hyva-tapa/
Kilpailu- ja kuluttajavirasto. (2019). Vaikuttajamarkkinointi sosiaalisessa mediassa. Päivitetty 26.4.2019. Haettu 31.3.2021 osoitteesta https://www.kkv.fi/ratkaisut-ja-julkaisut/julkaisut/kuluttaja-asiamiehen-linjaukset/aihekohtaiset/vaikuttajamarkkinointi-sosiaalisessa-mediassa/
Kuulu Oy. 10 nyrkkisääntöä yrityksen Facebookiin. Haettu 31.3.2021 osoitteesta https://www.kuulu.fi/blogi/10-nyrkkisaantoa-yrityksen-facebookiin/
K-ruoka. Vegaaniset Pirkka-tuotteet. Haettu 12.4.2021 osoitteesta https://www.k-ruoka.fi/artikkelit/pirkka/pirkka-vegaaniset-tuotteet
Markkinointirouta. 2020. Asiakaskokemus muodostuu pienistä asioista. Haettu 2.4.2021 osoitteesta https://www.markkinointirouta.fi/ajassa/artikkelit/asiakaskokemus-muodostuu-pienista-asioista
Mediasanoma. n.d. Suomalaiset median käyttäjinä - segmentointi. Haettu 2.4.2021 osoitteesta https://media.sanoma.fi/suomalaiset-mediankayttajina
Neste. 2020 Neste maailman kolmanneksi vastuullisin yritys. Haettu 3.4 https://www.neste.com/fi/tiedotteet-ja-uutiset/renewable-solutions/vuoden-2020-global-100-lista-neste-maailman-kolmanneksi-vastuullisin-yritys
Newscision. 2019. Fazer rakennuttaa kauran sivuvirtoja hyödyntävän biolämpölaitoksen Lahteen. Artikkeli julkaistu 16.7.2019. Haettu 24.4.2021 osoitteesta https://news.cision.com/fi/fazer-group/r/fazer-rakennuttaa-kauran-sivuvirtoja-hyodyntavan-biolampolaitoksen-lahteen,c2864107
Osaava yrittäjä. Haettu 31.3.2021 osoitteesta https://www.tieto.osaavayrittaja.fi/mainonta
Pohjola, J. (2019). Brändin ilmeen johtaminen. E-kirja. Haettu 28.4. osoitteesta: https://bisneskirjasto-almatalent-fi.ezproxy.hamk.fi/teos/DAEBHXDTEB#kohta:Br((e4)ndin((20)ilmeen((20)johtaminen
Proakatemia. n.d. Soluessee: asiaa asiakaskokemuksesta. Haettu 12.4.2021 osoitteesta https://esseepankki.proakatemia.fi/soluessee-asiaa-asiakaskokemuksesta/
Suomen Unicef. Kestävän kehityksen tavoitteet. Haettu 3.4 https://www.unicef.fi/unicef/tyomme-paakohteet/kestavan-kehityksen-tavoitteet/
Yle. (2014). Fazerin Pantteri-mainoksessa on huumoria, ei rasismia, katsoo eettinen neuvosto. Haettu 8.4.2020 osoitteesta https://yle.fi/uutiset/3-7606916
Youtube: Fazer. 2020. Fazer Yosa Xylitol Uuniomena - sillä luontokin meidät ruokkisi. Video julkaistu 7.9.2020. Haettu 2.4.2021 osoitteesta https://www.youtube.com/watch?v=F0RDUq9vriU
Youtube: Fazer Aito. 2018. Aito x Mielensäpahoittaja: "Eikä ole edes pahaa". Video julkaistu 17.9.2018. Haettu 2.4.2021 osoitteesta https://youtu.be/gz8nj3eiwXw
WTVOX 2018. Greenwashing - What Is It And How To Spot It (Fashion Examples).Haettu 3.4 https://wtvox.com/fashion/greenwashing/